Webinarer våren 2017!

Ønsker du mer informasjon om hvordan du ved hjelp av INTERAXO og CHECKD kan effektivisere dine prosjekter? Da bør du følge med på våre webinarer fremover. Vi setter regelmessig opp nye webinarer der vi viser deg funksjoner som vil hjelpe deg med å spare tid og penger i prosjekthverdagen! Våre webinarer varer i 20-40 minutter. Vi gir deg tips og triks og svarer på spørsmål underveis. Har du gått glipp av et webinar - se oversikten over tidligere webinarer.

Du må ikke være kunde av oss for å delta på webinarene. Du er velkommen selv om du bare er nysgjerrig på våre tjenester eller har spørsmål til oss!

Se oversikt over tidligere webinarer

 

 

 

3 mai

Gratis webinar 3. mai: Slik får du kontroll på endringer og avvik i byggeprosjektet!

Endringer skjer kontinuerlig i prosjekter og fører til et hav av uoversiktlige epostmeldinger. Sluttoppgjør kan dra ut og koste dyrt. Endringshåndteringen i INTERAXO lar deg samle alt av beslutningsunderlag på ett sted og viser enkel status. I tillegg til endringshåndtering vil jeg vise hvordan du bygger opp prosjektets elektroniske avviksskjema i INTERAXO og registerer nye avvik på en effektiv og strukturert måte! Her er det mye tid som kan benyttes på det dere skal - nemlig arbeidsoppgavene!

Tidspunkt:  3. mai kl 09.00 - 09.30
Foredragsholder: Kristoffer Fongen, Senior Account Manager 

TIL PÅMELDING
10 mai

GRATIS webinar 10. mai: Slik sparer du tid på befaringen med CHECKD!

CHECKD er INTERAXOs "forlengede arm" ute på byggeplassen! Enklere kan det ikke bli. Med CHECKD trenger du ikke lenger ha med deg penn og papir på befaring. Det eneste du gjør er å legge til tekst og bilder i mobilappen, signere og plotte avvikene direkte inn i tegningen. Etter befaringen kan du raskt sende full rapport til prosjektmedlemmer direkte fra mobilen. 

Bli med på mitt webinar og se hvordan ditt prosjekt kan spare tid ved å gjennomføre mer tidseffektive befaringer! 

Tidspunkt:  10. mai kl 09.00 - 09.30
Foredragsholder: Kristoffer Merker, Strategic Account Manager 

TIL PÅMELDING
30 mai

GRATIS webinar 30. mai: "Effektiviser prosjektet med AKSJONSLISTER i INTERAXO"

Ønsker du en mer effektiv gjennomføring av prosjektmøtene? Kanskje færre møter også? Da anbefaler vi deg å melde deg på mitt webinar om hvordan AKSJONSLISTER i INTERAXO kan øke effektiviteten i og mellom møtene betydelig. Mange av våre kunder har allerede erfart den store fordelen med aksjonslister! Mest sannsynlig vil antal møter gå ned - og prosjektet sparer tid som kan benyttes på det dere skal - nemlig arbeidsoppgavene!  

Tidspunkt:  30. mai kl 09.00 - 09.20
Foredragsholder: Jarle Bjørgan, Senior Account Manager 

TIL PÅMELDING

Se våre tidligere webinarer!

Gått glipp av et webinar?
Se opptak av webinar når det passer deg!

Se oversikt tidligere webinar

Kontakt oss gjerne!

Ønsker du å diskutere ditt behov med oss? Vi hjelper deg gjerne videre.

Kontakt oss
  • Otra Kraft DA skaper energi med våre løsninger

    “Prosjekthotell er et ryddig og oversiktlig verktøy og bidrar til at tegningsoverføring og samhandling går raskt og effektivt for seg.”

    Harald Kjetil Glendrange, prosjektleder i Otra Kraft DA

  • Teekay bygger på tvers av tidssoner med JOINT ProsjektHotell

    "Med prosjekthotellet har vi fått en mer interaktiv hverdag. Vi har alltid god oversikt over prosjektene, og jobber alle effektivt sammen mot et tydelig felles mål."

    Merete Grov Thorsen, Document Management, Teekay Shuttle and Offshore Services (TSO)

  • Hæhre Entreprenør bygger vei-Norge

    "Innføringen av prosjekthotell som verkøty har resultert i svært effektiv samhandling både internt og med ulike aktører."

    Trond Simensrud, prosjektleder i Hæhre Entreprenør

Klar for å komme i gang?
Kontakt oss for mer detaljer om oppstart.

Ingen forpliktelser.