Sammen skal vi skape prosjektlykke!

Vi er opptatt av å skape en best mulig arbeidsplass for våre medarbeidere! I mer enn 15 år har vi vært en ledende aktør og leverandør av samhandlingsløsninger for norske byggeprosjekter. Vi har i dag mer enn 55.000 brukere som benytter våre løsninger daglig. Denne utviklingen hadde ikke vært mulig uten våre dyktige medarbeidere. Det vil si kolleger og team som i stor grad lever opp til våre verdier; smidige - ekte og engasjerte medarbeidere! På mange måter er våre ansatte vårt aller største konkurransefortrinn på veien mot å skape prosjektlykke ute hos kunder og internt i Symetri Collaboration.

Oversikt over ledige stillinger

Vi ble kåret til en av Norges beste arbeidsplasser i 2016 og 2017!

Vi ble kåret til en av Norges beste arbeidsplasser i 2016 og 2017! 

Great Place to Work anerkjenner virksomheter som setter medarbeiderne sine i fokus og jobber systematisk med å bygge en helhetlig kultur. Det er bakgurnnen for at de årlig kårer Norges beste arbeidsplasser. To år på rad har vi blitt kåret til en av Norges beste arbeidsplasser. I 2017 ble vi i tillegg kåret til "Årets Klatrer". Her er begrunnelsen:

"Vi ønsker å løfte frem den virksomheten som har vist en særlig imponerende evne til positiv endring, gjennom prisen Årets Klatrer. Overordnet fremgang er hovedkriteriet for å bli tildelt denne prisen. Dette selskapet har vist størst positiv utvikling sammenlignet med de andre virksomhetene. Selskapet har hatt systematisk fokus på rekruttering, faglig utvikling, anerkjennelse, work-life balance, omtanke og feiring. Menneskene som jobber der er kunnskapsarbeidere, og får anledning til å bruke tid på egne forskningsdager og kompetansebasert frivillighet. Medarbeiderne har tillit til selvbestemt fri, og på jobben feirer de seire og milepæler med en særegen kakekultur. Fokusområdene gjenspeiles i stadig sterkere resultater både når det gjelder medarbeiderundersøkelsen og økonomisk. Dette viser at en kontinuerlig satsing på å skape en tillitskultur resulterer i en fruktbar vinn-vinn situasjon. De ansatte sier de jobber et sted med raus og inkluderende kultur der man bryr seg om hverandre, og at omtanken for den enkelte er en verdifull del av bedriftskulturen."

Reisen frem til disse resultatene har vært spennende! Alle våre ansatte har bidratt for å fremme fellesskap, stolthet og det å gjøre hverandre gode.
Dette er noe vi er veldig stolte av!

Møt noen av våre JOINT-ere!


Ayyanar Marimuthu, systemarkitekt

"The best thing about JOINT is that you are encouraged to dream big and realize it. If you want to learn and grow and be challenged, all while being surrounded by outstanding peers and leaders, this is a terrific place to work! In my 7 years with the company, JOINT has given me the opportunity to work in many areas of the business, which not only keeps my career interesting, but allows me to take risks and expand my horizons. There is no sitting back and waiting at JOINT. Every employee is empowered to solve problems and enact change."

Einar Gudmundsson, teknologisjef

Som Teknologisjef i JOINT Collaboration består min hverdag i å hjelpe våre team til å utvikle og forbedre våre produkter. Prosjektene er bredt sammensatt fra våre avdelinger internt og eksterne partnere. Teamene består av utviklere, testere, driftere, designere og domeneeksperter. Jeg jobber med produktutvikling fordi det er spennende å skape noe nytt, samt å løse utfordringer for våre brukere. Jeg ønsker at det vi lager føles bra og enkelt å bruke. Dette gjør vi ved å ta mange små skritt som vi får testet ut raskt, slik at vi vet om vi løser de rette problemene. 

 

Anne Thorstensen, rådgiver

Jeg har jobbet med dokumentstyring i 9 år hos henholdsvis operatørselskaper og leverandører i oljebransjen, og for 3 år siden startet jeg som rådgiver i JOINT. JOINT er en morsom arbeidsplass med mange flotte og dyktige kollegaer. Generelt synes jeg jobben som rådgiver er svært givende og ikke en dag er lik. Jeg møter hele tiden nye kunder og finner nye måter å bruke deler av min kjernekompetanse for å løse deres utfordringer.

Kirsti Hegge, Key Account Manager

Min jobb i JOINT Collaboration består i å ivarta de største kundene vi har. Det krever daglig og tett oppfølgning , samt intern involvering mot de ulike avdelingene rådgivning, IT, utvikling og ikke minst ledelsen. Det beste med jobben er den relasjonen jeg har etablert mot flere kontaktpunkter hos kundene, og serve de slik at de til enhver tid er tilfreds med den oppfølgingen jeg gjør og det resultatet vi leverer. Arbeidet er langsiktig, variert og utfordrende. Jeg har jobbet i JOINT Collaboration i snart 4 år, og trives veldig godt. Hverdagen på kontoret er fylt med humor og latter, engasjement og deling av kompetanse som gjør at jeg lettere kan utvikle meg selv, samtidig som jeg kan tilføre andre verdi. Livet i JOINT er herlig! 

Våre verdier

JOINTs verdier er EKTE, SMIDIG og ENGASJERT. Dette er verdier vi er stolte av og som både sier noe om hvem vi er og hva vi står for. Verdier som kollegaer og kunder skal erfare som levende.

  • EKTE betyr at vi er ærlige, pålitelige og til å stole på, overfor hverandre, kundene og omverdenen. Det skal være hyggelig, personlig og givende å møte oss og jobbe med oss.
  • SMIDIG betyr at vi er fleksible, løsningsorienterte og bruker vår samlede kompetanse og bransjekunnskap for å løse kundens behov og utfordringer.
  • ENGASJERT betyr at vi tar initiativ, byr på oss selv, har det gøy og utfordrer hverandre og omverdenen. Vi ser på utfordringer som nye muligheter, og vi strekker oss langt for å overgå forventninger og flytte grenser.
     

 

Send oss en søknad

Ønsker du å bli en del av vårt miljø? Ta en titt på de utlyste stillingsbeskrivelsene. Eller send oss en åpen søknad. Vi er alltid på jakt etter dyktige mennesker og potensielle JOINT-ere som utgjør den lille forskjellen.

Kontakt HR-sjef Camilla Bredal Antonsen, cba@joint.no, mobil +47 952 92 172
/ LinkedIn

Klar for å komme i gang?
Kontakt oss for mer detaljer om oppstart.

Ingen forpliktelser.